Η Κλέλια Πανταζή μιλάει για την πρώτη σχέση της ~ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Η Κλέλια Πανταζή μιλάει για την πρώτη σχέση της

Η Ολυμπιονίκης και παίκτρια του σόου χορού του ΑΝΤ1, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της για την πρώτη σχέση της.
«Στα 17 μου με έναν αθλητή, γιατί μπορούσε να καταλάβει το πρόγραμμα των προπονήσεων μου και έδειχνε κατανόηση. Το πρώτο μου φλερτ όμως, ήταν λίγο νωρίτερα, στα 15 μου, αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2000» τόνισε στο ΟΚ.
Έφτασε κοντά με κάποια σχέση της στον γάμο;«Όχι. Δεν μου έκανε κανένα; μέχρι τώρα πρόταση γάμου. Η αλήθεια είναι ότι μου πέρασε κάποιες φόρες από το μυαλό ότι με το αγόρι που ήμουν τότε, θα μπορούσαμε να περάσουμε μαζί το υπόλοιπο της ζωής μας, αλλά η πραγματικότητα με διέψευσε. Δεν έχω συναντήσει ακόμα το άλλο μου μισό».
πηγή  peoplegreece.com