Ο Μπέλης στην Καλλιθέα ~ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Ο Μπέλης στην Καλλιθέα

Στην Καλλιθέα θα συνεχίσει την καριέρα του ο Διονύσης Μπέλης.
Ο 22χρονος μέσος,ο οποίος τα δύο τελευταία χρόνια έπαιζε στον ΑΟ Περιστερίου,υπέγραψε συμβόλαιο στους κυανόλευκους και θα τους ενισχύσει στο νέο πρωτάθλημα.
Στη σεζόν που ολοκληρώθηκε έβαλε 13 γκολ στην ομάδα των δυτικών προαστίων.
Ο ΑΟ Περιστερίου επισημοποίησε την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή με την εξής ανακοίνωση-''Είναι γνωστό σε όλους ότι η ΑΟ Περιστερίου έχει και στηρίζεται σε πάρα πολλούς νέους και ταλαντούχους ποδοσφαιριστές.Ένας απ'αυτούς ήταν μέχρι χθες για μας και ο Διονύσης Μπέλης,ο οποίος προέρχεται από τις ακαδημίες της ομάδας,ήταν βασικό στέλεχος όλα αυτά τα χρόνια που αγωνιζόμασταν στην Δ' και στην Γ' Εθνική,και ειδικά φέτος ήταν ο πρώτος σκόρερ με 13 γκολ παρά το γεγονός ότι είναι μέσος. Τον ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερε,του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη νέα του ομάδα και είμαστε σίγουροι βάσει των προσόντων του ότι θα πάει ακόμα ψηλότερα αν και η Καλλιθέα είναι μεγάλος σύλλογος.'' 
Από την πλευρά του ο Μπέλης δήλωσε''Ευχαριστώ τους ανθρώπους της Καλλιθέας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και θα κάνω το παν για να τους δικαιώσω.Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλο τον ΑΟ Περιστερίου,το διοικητικό συμβούλιο για την αγάπη που με περιέβαλε όλα αυτά τα χρόνια και την ευκαιρία που μου έδωσε να αγωνιστώ σε επαγγελματικό επίπεδο,καθώς τους προπονητές μου και τους συμπαίχτες μου γιατί χωρίς αυτούς δε θα πετύχαινα τίποτα.Τους εύχομαι σε αυτούς και στο σύλλογο κάθε επιτυχία!Ο ΑΟ Περιστερίου θα είναι πάντα στην καρδιά μου γιατί σ'αυτόν μεγάλωσα..''
πηγή footballleaguenews.gr