Χρήστος Μάστορας- Έπαιζα κιθάρα και τραγουδούσα heavy metal στο club "Το όνομα του Ρόδου" στην Καλλιθέα. ~ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Χρήστος Μάστορας- Έπαιζα κιθάρα και τραγουδούσα heavy metal στο club "Το όνομα του Ρόδου" στην Καλλιθέα.

Για τα πρώτα του βήματα μίλησε ο τραγουδιστής από το συγκρότημα Μέλισσες και αποκάλυψε πως ξεκίνησε στην Καλλιθέα.
Απόσπασμα από συνέντευξη
Ποια είναι η πρώτη σου ανάμνηση σε σχέση με τη μουσική;
Ο πατέρας μου ήταν μουσικός, έπαιζε κιθάρα σε μπάντες, αλλά είχε φτιάξει και μια ηλεκτρική κιθάρα εξ ολοκλήρου μόνος του. Η πρώτη εικόνα που έχω ως παιδί είναι να παίζω με αυτή την κιθάρα και να είμαι πολύ ευτυχισμένος. Έχω και φωτογραφία από αυτή τη στιγμή. Η μητέρα μου, από την άλλη, είχε πολύ καλή φωνή και πάντοτε τραγουδούσε, οπότε είναι σα να μεγάλωσα μέσα σε ένα μουσικό περιβάλλον. Έμαθα πιάνο, μετά κιθάρα, ενώ η πρώτη φορά που πληρώθηκα ως μουσικός ήταν σε ηλικία 17 χρονών. Έπαιζα κιθάρα και τραγουδούσα heavy metal στο club "Το όνομα του Ρόδου" στην Καλλιθέα.
πηγή  madamefigaro.gr