Κλέλια Πανταζή vs Γιώργου Λιάγκα: «Δεν ζω στην κοσμάρα μου. Δεν λέω κάτι το πρωί και το αλλάζω το βράδυ» – Η απάντηση του παρουσιαστή και όλο το παρασκήνιο ~ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Κλέλια Πανταζή vs Γιώργου Λιάγκα: «Δεν ζω στην κοσμάρα μου. Δεν λέω κάτι το πρωί και το αλλάζω το βράδυ» – Η απάντηση του παρουσιαστή και όλο το παρασκήνιο

Η Ελληνίδα Ολυμπιονίκης της ρυθμικής, Κλέλια Πανταζή μετά την εμφάνισή της στον τελικό του «Dancing With The Stars 4″ μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό» κι αναφέρθηκε στις δηλώσεις που είχε κάνει η ίδια, λίγες ημέρες νωρίτερα όταν είχε βρεθεί καλεσμένη στην εκπομπή, κι άφησε να εννοηθεί ότι ο Γιώργος Λιάγκας προσπάθησε να διαστρεβλώσει τις δηλώσεις της.

«Όσο διαγωνιζόμουν, ήμουν το καλό παιδί. Μόλις βγήκα από το Dancing, έγινα το χειρότερο παιδί του κόσμου. Ή δεν μιλάω εγώ καλά ελληνικά ή δεν ξέρω τι συμβαίνει. Λέω κάποια πράγματα και βάζουν λόγια στο στόμα μου. Ποιος τα έβαλε άραγε;» είπε η Ολυμπιονίκης, ενώ συμπλήρωσε: «Η Φαίη με κατάλαβε ακριβώς. Οι υπόλοιποι δεν ξέρω… Εγώ, για παράδειγμα, δεν χρησιμοποίησα τη λέξη «μπασκλασαρία». Επίσης, τα μαλλιά και το μακιγιάζ μου δεν είναι ωραία; Εδώ στον ΑΝΤ1 μου τα έφτιαξαν. Πάντα μου άρεσαν και δεν νομίζω να παραπονέθηκα ποτέ. Οπότε αν ήθελα να πω κάποια σπόντα, θα την είχαν καταλάβει όλοι!» και πρόσθεσε: «Δεν ζω στην κοσμάρα μου. Δεν λέω κάτι το πρωί και το αλλάζω το βράδυ. Δεν είπα κάτι κακό, είπα την πραγματικότητα. Είπα ότι δεν ήρθαμε τόσο κοντά με την Κατερίνα γιατί ετοιμάζεται σε άλλο καμαρίνι. Την έβλεπα μόνο στα παρασκήνια και το green room. Αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ βγαίνω πιο άσχημη, επειδή δεν με ετοιμάζει ειδικό team».

Αμέσως μετά την προβολή των δηλώσεών της, ο Γιώργος Λιάγκας σχολίασε: «Πάντως ο Θάνος Καληώρας είπε ότι κάποιοι τη ψώνισαν», ενώ στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Είναι άλλο όταν λες ότι δεν μπορείς να υποστηρίξεις κάτι και άλλο ότι δεν είναι της αισθητικής σου. Βεβαίως και είναι αρπαγμένη η Στικούδη μαζί της. Είναι, λοιπόν, πολύ πιο μάγκικο να βγει και να πει «ήμουν πιεσμένη και γι” αυτό ακριβώς είπα πράγματα που δεν έπρεπε». Πιο μαγκιά θα ήταν αυτό…».
πηγή  govastileto.gr