Μαριάκης Κώστας: «Θέλω να σας αντικρίζω κατάματα και την επομένη των εκλογών» ~ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Μαριάκης Κώστας: «Θέλω να σας αντικρίζω κατάματα και την επομένη των εκλογών»

Ο Κώστας Μαριάκης, ένας πετυχημένος επιχειρηματίας και εξαιρετικός άνθρωπος, αποφάσισε να συνδράμει στον αγώνα του Δημήτρη Κάρναβου και να είναι υποψήφιος με την παράταξη “η Καλλιθέα αλλάζει”, ως κοινοτικός σύμβουλος στην 1η Κεντρική Κοινότητα Καλλιθέας (περικλείεται από τις οδούς Τσαλδάρη-Φορνέζη-Πατρ. Γρηγορίου Ε’-Σπετσών-Ματζαγριωτάκη-Λεωφ. Ελ Βενιζέλου -Μενελάου - Λ. Συγγρού- Αγν. Στρατιώτου -Αριστείδου -Σπάρτης -Τσαλδάρη).
Γεννήθηκε στην Ισμαηλία της Αιγύπτου, το 1964 ήρθε η οικογένειά του στην Ελλάδα και έκτοτε μένει στην Καλλιθέα, στην οδό Ιφιγενείας. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φαρμακοποιός. Μιλάει αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά και αιγυπτιακά. Η εργασιακή του ανέλιξη ξεκίνησε το 1975, ως υπάλληλος στις εταρείες Abbott Laboratories SA και στην Κρατική Φαρμακαποθήκη ΑΕ (και οι δυο εταιρείες με έδρα την Καλλιθέα).





Από το 1992 έχει πλέον την δική του εταιρεία, την “Νέα Διαγνωστική Διάσταση”. Τα τελευταία 10 χρόνια είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΙΒ (Συνδέσμου Εταιρειών Ιατρικών και Βιοτεχνολογικών Προϊόντων), ενώ τα πέντε τελευταία είναι και ταμίας του Συνδέσμου.
Συμμετέχει ανελλιπώς στην εκκλησιαστική ζωή της ενορίας του Αγίου Νικολάου. Να σημειωθεί ότι ο πατέρας του και ο γαμπρός του Ανδρέας Σιζόπουλος, υπήρξαν πρωτεργάτες στο άθλημα της Άρσεως Βαρών, ειδικά στην Εθνική ομάδα και στον σύλλογο της Καλλιθέας Άτλαντα. Ο δε ανιψιός του, Αλέκος Σιζόπουλος, υπήρξε Πρωταθλητής Ελλάδος και Παγκόσμιος.
Όσον αφορά στην απόφασή του να είναι υποψήφιος Κοινοτικός Σύμβουλος, λέει: “Επειδή θέλω να σας αντικρίζω κατάματα και την επομένη των εκλογών. Επειδή δεν θέλω να έχετε μετανιώσει για την ψήφο σας. Επειδή θέλω να μου μεταφέρετε τις ανάγκες σας και τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε και να ασχοληθώ με αυτά για την επίλυσή τους. Επειδή έχω ζήσει πάνω από 50 χρόνια στην γειτονιά μας, κοντά σας. Επειδή έχω παλέψει σε όλη μου την ζωή και έχω κερδίσει στους αγώνες μου. Επειδή πιστεύω σε καλύτερες μέρες και σε εσάς τους συμπολίτες μου. Για αυτό, ζητώ την ψήφο σας σαν Κοινοτικός σας σύμβουλος στην 1η Κεντρική Κοινότητα της Καλλιθέας μας. Με την παράταξη του μέλλοντος, την Ανεξάρτητη Δημοτική Παράταξη “η Καλλιθέα αλλάζει” του Δημήτρη Κάρναβου”. Εμείς δεν έχουμε παρά να του ευχηθούμε κάθε επιτυχία.