Μια ενεργή πολίτης υποψήφια με την παράταξη “η Καλλιθέα αλλάζει” ~ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Μια ενεργή πολίτης υποψήφια με την παράταξη “η Καλλιθέα αλλάζει”

Η Νατάσσα Σεφαλίδου, μεγάλωσε και ζει στην Καλλιθέα και είναι Ποντιακής καταγωγής. Μεγαλώνει με Αγάπη και Αφοσίωση, τον δεκατετράχρονο γιό της ενώ παράλληλα είναι μια ενεργή Πολίτης κι ένας Άνθρωπος που έχει μάθει ν’ αγωνίζεται τόσο σε προσωπικό, όσο και κοινωνικό επίπεδο υπερασπιζόμενη Αξίες και Ιδανικά.
Έχει σπουδάσει Ψυχολογία και δραστηριοποιείται εδώ και 9 χρόνια, με σθένος και Αγάπη για τα παιδιά, στους Συλλόγους Γονέων της Πόλης μας (Πρόεδρος στο Σύλλογο Γονέων του 4ου Δημοτικού και του 10ου Γυμνασίου Καλλιθέας, Γενική Γραμματέας της Ένωσης Γονέων και μέλος της Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής και Μέλος των Δημοτικών Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης)
Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά στα κοινά του Δήμου μας ως Εθελόντρια Συντονίστρια στο Δημοτικό Κέντρο Υγείας και Αλληλεγγύης του Δήμου μας (Κοινωνικό Παντοπωλείο, Θαλάσσια Μπάνια, Υπεύθυνη Εθελοντών κ.α.) ενώ είναι Μέλος της Επιτροπής Διαχείρισης Αδέσποτων του Δήμου Καλλιθέας αλλά και Μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Αιμοδοσίας (Αιμοδοσίες, Λαμπαδηδρομίες κ.λ.π.).
Τέλος έχει διατελέσει Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Υπεύθυνη για τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών της ΔΗ.Κ.Ε.Κ. όπου συνέβαλε δραστικά στην Αναβάθμισή τους. Απόρροια όλων αυτών είναι η Αγάπη και η Εκτίμηση που δείχνουν προς το πρόσωπό της οι Καλλιθεάτες, οι οποίοι την αποκαλούν με το μικρό της όνομα (Νατάσσα) αποδεικνύοντας πως τη θεωρούν "Δικό τους Ανθρωπο”!
Ένας τέτοιος Άνθρωπος λοιπόν, είναι αυτονόητο πως Αξίζει την ψήφο των Καλλιθεατών ώστε να γίνει η "Φωνή" τους στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο για να συνεχίσει να προσφέρει στην Πόλη μας και να καταφέρει, όπως η ίδια λέει συχνά, να κάνει το Μόνος ...Μαζί και το Εγώ ...Εμείς.
Όπως συγκεκριμένα αναφέρει:
"Ως Δικός σας Άνθρωπος, αποφάσισα να κάνω αποδεκτή την τιμητική πρόταση που μου έκανε ο Δήμαρχός μας, κύριος Δημήτρης Κάρναβος -στου οποίου τις ικανότητες να διοικεί το Δήμο μας πιστεύω Απόλυτα- και να θέσω υποψηφιότητα για Δημοτική Σύμβουλος στις επερχόμενες Αυτοδιοικητικές εκλογές.
Φίλοι μου, δεν Είμαι Πολιτικός. Είμαι όμως μια Ενεργή Πολίτης κι ένας Άνθρωπος που έχει μάθει ν’ αγωνίζεται τόσο σε προσωπικό όσο και κοινωνικό επίπεδο υπερασπιζόμενη Αξίες και Ιδανικά. Θέτω λοιπόν τον εαυτό μου στην κρίση σας ώστε κρίνοντάς με από τις Πράξεις μου και όχι από... λόγια, ν’ αποφασίσετε αν θα μου δώσετε την ψήφο σας για να γίνω η "Φωνή" σας στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο που θα προκύψει.
Στόχος μου, να συνεχίσει η Καλλιθέα μας ν’ Αλλάζει προς το καλύτερο μα πάνω απ' ολα να καταφέρουμε να κάνουμε το Μόνος... Μαζί και το Εγώ... Εμείς»!